18 Haziran 2011 Cumartesi

Nişantaşı’nı niye seviyorum?











1. Sabah saat 10’da saat daha 8 gibi hissedersiniz çünkü Nişantaşı henüz uyanmamıştır.

2. Yaşlı ama bakımlı ve şık hanımlarını, kırış kırış göz kapaklarına sürülen farları seviyorum.

3. Havada uçuşan parfüm kokularını seviyorum.

4. Uzun yıllardır bu semtte oturan insanların nazikliğini seviyorum.

5. Teşvikiye Saray’ın sahanda yumurtasını, kıymalı kol böreğini, bal kaymağını ve tabii çayını

seviyorum.

6. Özellikle havanın ne aydınlık ne de tam olarak karanlık olduğu akşamüstü saatlerinde Teşvikiye

Saray’da otururken Teşvikiye Camii’ni seyretmeyi seviyorum.

7. Eskiden beri bu semtte iş yapan esnafların güleryüzünü ve içtenliğini seviyorum.

8. Sarı dolmuşlara binip Taksim’e gitmeyi seviyorum.

9. Herşeye hemen ulaşabilmeyi, mahalle havasını seviyorum.

10. Rahatsız etmeyen hafif rüzgarını seviyorum.

11. Yaz akşamlarını ayrı yılbaşı öncesi canlılığını ayrı seviyorum.

12. Daha fazla özgür insan görmeyi seviyorum.

13. Görgülü Pastanesi’nin kıymalı küçük pizzalarını seviyorum.

14. Bakımlı saçlı hanımlarını seviyorum.

15. Piknik Büfe’nin goralı ve ayranını seviyorum.

16. City’s in son iki yıldır festival sineması olmasını seviyorum.



Hiç yorum yok: